Segons un avanç d'un sondeig de Metroscopia que publicarà demà el diari 'El País, el Partit Popular recuperaria el primer lloc si ara se celebressin eleccions espanyoles. El PSOE de Pedro Sánchez ocuparia la segona posició, Podem la tercera i Ciutadans la quarta.
Les enquestes es van dur a terme entre els dies 28 de maig i 2 de juny i pretén veure les conseqüències dels resultats de les eleccions municipals i autonòmiques que van tenir lloc a diversos punts de l'estat espanyol el passat 24 de maig.
Tot i que Albert Rivera és el polític més ben valorat, el seu partit és el que més es desinfla. Per la seva banda, Pedró Sánchez, del PSOE, augmenta en aquest àmbit i seria un dels motiu de la pujada.
El PP guanyaria ara unes eleccions espanyoles, segons un sondeig d'«El País»
Política
El PSOE seria segon, Podem tercer i Ciutadans quart
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de juny de 2015 a
les 17:59
Et pot interessar
-
Política
Pinya de l'independentisme per un salari mínim català
-
Política
Badalona parasitada pel PP
-
Política
Les esquerres s'aboquen a WhatsApp per captar vot el 29-N
-
Política
El Suprem requereix a Ábalos, Koldo i Aldama pagar 647.000 euros pel cas Mascaretes
-
Política
El «boom» de la visibilitat trans en temps de campanya electoral: del franquisme a la Transició
-
Política
Cent anys del dia en què la gendarmeria va detenir Francesc Macià: «Hi érem, som i serem»
