El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha demanat aquest dissabte que es convoqui "ja" la comissió bilateral estat-Generalitat per debatre el document de 23 punts que Artur Mas va presentar a Mariano Rajoy, i que es creï al Congrés l'"espai de deliberació" per "obrir el camí" a la reforma de l'estat autonòmic per convertir-lo en estat federal.
També ha reclamat la reunió del Consell de Política Fiscal i Financera pe "revisar la contenció del dèficit" autonòmic i la Conferència de presidents. En un acte de cara a les municipals, Iceta ha etzibat a Rajoy que "arriba tard i malament" i a Mas li ha retret que vulgui "sacrificar el futur dels catalans" per "intentar salvar el seu futur personal".
Iceta vol ressuscitar la comissió Estat-Generalitat
Política
El líder del PSC vol abordar els 23 punts que Mas va presentar a Rajoy
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2014 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Política
L'arma carregada
-
Política El jutge ofereix a l'Advocacia de l'Estat personar-se contra Zapatero
-
Política
Homenatge a Pujol, Madrid es crema
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política Calama ordena investigar les filtracions sobre Zapatero i identificar-ne els responsables
