El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha tret pit del pla 'Catalunya Lidera' a les Terres de l'Ebre i l'ha presentat com una eina que contribuirà a combatre la desigualtat territorial i social.
El pla, dotat amb 18.500 milions d'euros i 200 actuacions, es basa en cinc blocs: les infraestructures, la modernització dels sectors industrials, el coneixement i la innovació, la igualtat d'oportunitats i el bon govern.
"La prosperitat ha d'arribar a tots els racons del país", ha asseverat des de Tortosa. En clau ebrenca, Illa ha refermat el compromís del Govern envers projectes ja anunciats, com el nou hospital universitari Verge de la Cinta, la millora ferroviària i la integració tarifària prevista per enguany o la protecció del Delta.