La Fiscalia de Barcelona no actuarà d'ofici en el cas 4-F basant-se en la cinta de 'Ciutat Morta', el contingut del qual preveu lliurar l'Ajuntament de la capital catalana, en considerar que "un documental no és una prova jurídica".
Fonts del Ministeri Públic han explicat a Europa Press que els casos no es poden reobrir quan hi ha una sentència ferma, i que l'única opció possible seria que la Fiscalia del Tribunal Suprem (TS) valorés la interposició d'un recurs de revisió.
La Fiscalia ha explicat que, en el cas que els facin arribar qualsevol prova de caràcter jurídic que apunti a descartar que els acusats hagin participat en els fets o que comporti indicis de la implicació d'una altra persona, la via seria enviar un informe a la Fiscalia del TS perquè valorés si posar aquest recurs.
La Fiscalia, sobre «Ciutat Morta»: «No és una prova jurídica»
Política
Avança que no reobrirà el cas del 4-F perquè "hi ha una sentència ferma", després que l'Ajuntament de Barcelona hagi anunciat que ho demanaria
ARA A PORTADA
-
Política El finançament: crònica de la mort de la gran aposta de la legislatura Bernat Surroca Albet
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
-
-
Política ERC i EH Bildu reeditaran la coalició al Senat en les eleccions del 29-N Neus Climent / Agències
Publicat el
19 de gener de 2015 a
les 17:40
Et pot interessar
-
Política
Els «número 1» del PSOE per Alacant: de lʼastronauta Duque a la possible marcianada Puente
-
Política
Colau formalitza l'oferiment a Rufián per «sumar el seu lideratge» al Front Ampli
-
Política
La pinça s'ha trencat
-
Política
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Política
Junts avança en la reconstrucció de l'espai convergent: acord amb el partit de Marta Pascal
-
Política Vox reclama al Suprem que reactivi l'ordre de detenció de Puigdemont
