[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KTyJ7zi3gb8[/youtube]
Aquest vespre, a 8TV, el secretari general d'UDC, Ramon Espadaler, ha defensat la posició del seu partit davant les eleccions plebiscitàries del 27-S i ha donat alguns detalls del viatge que ahir, en companyia de Josep Antoni Duran i Lleida, va fer a Estrasburg. Segons ell, "hi va haver mirades de perplexitat quan els vam explicar la proposta d'una llista unitària a les eleccions sense polítics".
Espadaler ha tret importància a la marxa de molts militants sobiranistes del partit: "Són arbres que cauen i fan soroll. Aquests dies n'hi haurà de soroll, però a a la vegada hi ha tot un bosc que creix. Hi ha molta gent que s'acosta a nosaltres i veu bé el que estem fent". El número dos d'UDC ha explicat que "hem perdut la por a ser moderats". Ha tornat a advertir també que cal combatre el populisme, en referència a la situació a Grècia.
D'altra banda, aquesta mateixa tarda, Unió ha fet públic que s'ha constituït una comissió gestora per dirigir el partit a Barcelona ciutat, després que s'hagi dissolt la intercomarcal, controlada pels independentistes. Sònia Recasens la dirigirà, al capdavant d'un equip on també hi ha l'eurodiputat Francesc Gambús i el diputat a Madrid Toni Picó.
Ramon Espadaler: «A Europa ens miraven perplexos per la llista sense polítics»
Política
El secretari general d'UDC minimitza a 8TV la marxa dels sobiranistes: "Són arbres que cauen i fan soroll, però hi ha tot un bosc que creix", assegura
ARA A PORTADA
-
-
Internacional Macron responsabilitza «l'extrema esquerra» dels disturbis: «França no cedirà al desordre i la violència» Pau Espí Solé
-
Política «Seràs el ponent de la llei antiocupació»: Feijóo s'aferra a Albiol per imposar-se a Vox a Catalunya Pep Martí i Vallverdú
-
-
Política L'estratègia de Miriam González per fer aflorar una alternativa de centre el 29-N Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
08 de juliol de 2015 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Política
El joc de trons de l’esquerra del PSOE
-
Política
Els vots dels descendents de l’exili
-
Política Illa respon a Feijóo: «Qui diu que Catalunya està apagada és que està fora de cobertura»
-
Política
Illa reivindica el compromís de Tarradellas amb «la democràcia, la llibertat i la pluralitat»
-
Política Gabriel Rufián i Irene Montero s'estrenaran en el primer acte conjunt pel 29-N a Nou Barris
-
Política
Feijóo ja es veu amb Vox al govern espanyol: «Pot funcionar»
