Toni Cantó va reunir-se amb una consultora per promoure el castellà a Rússia enmig de la guerra. Segons ha avançat El Confidencial, el director de l'Oficina de l'Espanyol d'Ayuso va trobar-se amb aquesta empresa dues setmanes després de la invasió d'Ucraïna.
En concret, Cantó va rebre el 7 de març a la consultora "El Consorcio", que es tracta d'una entitat dedicada al sector financer i sense gairebé referències en l'àmbit educatiu. L'audiència es va demanar dos dies abans de la invasió russa del seu país veí perquè s'exposés el projecte. Finalment, però, la Comunitat de Madrid va decidir refusar la proposta.
Cantó va ser nomenat el passat estiu nou director de l'Oficina de l'Espanyol pel nou govern d'Isabel Díaz Ayuso. Abans, el també actor no va poder presentar-se a les eleccions madrilenyes en la llista del PP després que no es considerés valida la seva participació. Pocs dies abans, Cantó havia dimitit dels seus càrrecs de Ciutadans per incorporar-se a les files populars.
[plantillaucraina]
Toni Cantó va reunir-se amb una consultora per promoure el castellà a Rússia enmig de la guerra
Política
El director de l'Oficina de l'Espanyol d'Ayuso va trobar-se amb aquesta empresa dues setmanes després de la invasió d'Ucraïna
- Cantó, amb Isabel Díaz Ayuso -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’abril de 2022 a
les 20:12
Et pot interessar
-
Política
Pinya de l'independentisme per un salari mínim català
-
Política
Badalona parasitada pel PP
-
Política
Les esquerres s'aboquen a WhatsApp per captar vot el 29-N
-
Política
El Suprem requereix a Ábalos, Koldo i Aldama pagar 647.000 euros pel cas Mascaretes
-
Política
El «boom» de la visibilitat trans en temps de campanya electoral: del franquisme a la Transició
-
Política
Cent anys del dia en què la gendarmeria va detenir Francesc Macià: «Hi érem, som i serem»
