El municipi de Torrelameu, a la comarca de la Noguera, posarà carrers amb el nom dels presos polítics i exiliats. L'equip de govern farà aquest reconeixement simbòlic als líders independentistes que estan entre reixes o fora del país, encara que no modificarà el nomenclàtor oficial.
L'alcalde de la localitat, el republicà Carles Comes, apunta que les plaques dels polítics que estan a presó s'instal·laran en els propers dies, alhora que destaca també que la plaça de l'Església passarà a dir-se dels "Exiliats".
La voluntat del consistori és mantenir els carrers mentre duri el procés contra Carles Puigdemont Oriol Junqueras, Joquim Forn, Raül Romeva, Josep Rull, Dolors Bassa, Jordi Turull, Meritxell Serret, Lluís Puig, Clara Ponsatí i Toni Comín, Carme Forcadell, Marta Rovira, Jordi Cuixart, Jordi Sànchez i Anna Gabriel.
Un municipi lleidatà dedica noms de carrers als presos polítics i als exiliats
El municipi col·locarà les plaques i les mantindrà fins que s'acabi el procés judicial
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 20 de maig de 2018 a les 20:43
Actualitzat el 20 de maig de 2018 a les 20:45
Et pot interessar
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política El Govern admet cinc contractes amb una empresa d'armament israeliana fins al 2024
-
Política Un amic a Madrid amb turbulències: la inestabilitat de Sánchez, maldecap per a Illa
-
Política Collboni prohibeix les rutes de l'alcohol a tot Barcelona
-
Política La Generalitat Valenciana condecora als policies que van escortar Carlos Mazón el dia de la dana