[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0Qoi_be5T3I[/youtube]
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha inaugurat aquest matí la Fira d'Abril, que s'està celebrant al recinte del Fòrum de la ciutat. Però no ha tingut una rebuda massa agradable, ja que diverses persones han aprofitat el discurs de la líder de Barcelona en Comú per increpar-la i xiular-la.
Davant les mostres de desaprovació del públic, l'alcaldessa no s'ha mossegat la llengua: "No sé per què xiuleu. Si voleu després en parlem" ha deixat anar Colau, que ha seguit el seu discurs assegurant que la ciutat de Barcelona "estima la Fira d'Abril". En aquest sentit, la líder de Barcelona En Comú ha mostrat la voluntat del consistori de treballar amb la nova junta de la festa. Finalment, Colau ha reblat el seu discurs amb un "Viva Andalucia, Visca Catalunya i Viva la Feria de Abril".
Enguany, la Fira d'Abril ha vingut carregada de polèmica després que dues entitats competissin per l'adjudicació del certamen. Finalment, l'organització va recaure en la Federació d'Entitats Culturals Andaluses de Catalunya (FECAC) després d'un concurs públic al qual també va optar la Fundació FECAC, que està enfrontada amb la guanyadora des de fa uns anys per diferències en la gestió econòmica.
L'última polèmica va arribar aquesta setmana, amb un "lleuger" augment dels preus de les begudes. El concurs ha obligat la Fecac a augmentar la despesa en 200.000 euros, fins als 800.000. Aquesta pujada es deu a mesures com l'increment de la seguretat als accessos, la il·luminació o l'aval de 90.000 que han posat pel concurs.
VÃDEO Ada Colau, a la inauguració de la Fira d'Abril: «No sé per què xiuleu»
L'alcaldessa ha respost a les mostres de reprovació: "No sé per què em xiuleu. Si voleu després en parlem"
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’abril de 2016 a les 10:07
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo