«Botifarra Match» a Ribes de Freser

És el primer torneig popular de tennis de la població

Publicat el 06 d’agost de 2009 a les 15:50
Aquest cap de setmana comença la primera de les moltes activitats esportives que es desenvoluparan durant el mes d’agost a Ribes de Freser. El dissabte 8 d’agost es durà a terme el primer torneig de tennis popular “Botifarrada Match”. Els partits començaran a les quatre de la tarda a les pistes de tennis del municipi amb prèvia inscripció de 10 euros a l’oficina de turisme de Vall de Ribes.

S’entregaran premis els primers i segons classificats de categoria individual o dobles. Al vespre, al finalitzar els partits hi haurà un sopar de fi festa al mateix emplaçament de la competició. Aquest torneig serà un al·licient més a nivell esportiu ribetà que es complementa juntament amb les classes d'espinning i d’aquagym que s’imparteixen aquest mes de dilluns a divendres a la piscina municipal.
L’objectiu del Patronat Municipal d’Esport és la dinamització esportiva en el municipi, a fi de reactivar les entitats locals esportives així com oferir un ventall de possibilitats lúdiques amb el denominador comú de la pràctica de l’esport.