Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de novembre “Un mes de cine!” de promoció de la Targeta Urbana. La iniciativa consisteix en regalar, entre els que utilitzin la targeta client aquest mes, 100 entrades dobles per gaudir de totes les estrenes de cine d’aquest desembre als cinemes Sucre i Vigatà.
La campanya coincideix amb l’assoliment d’una fita important de la Targeta Urbana, ja que ha arribat als 10.000 clients adherits. La xifra es va aconseguir a la botiga Sonlab, que va donar d’alta com a clienta una veïna de Ripoll, Susanna Bartrina Martínez. Per celebrar aquest fet, Vic Comerç li va lliurar una targeta regal per valor de 300 euros.
D’altra banda, ja han sortit els vuit guanyadors de la campanya d’octubre, que consistia en regalar bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de padel, fitness, running o de motorista, entre d’altres.
Una veïna de Ripoll, la clienta 10.000 de la targeta del comerç de Vic
Rep un val de compra de 300 €
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2013 a les 07:40
Et pot interessar
-
Economia La falta de neu marca l'ocupació al Pirineu ripollès aquestes festes de Nadal
-
Economia Preocupació al sector de la llenya i pèl·let del Ripollès per la caiguda de les vendes
-
Economia Els treballadors de Comforsa desconvoquen la protesta després que el Govern hagi accedit a pagar la bestreta del 3%
-
Economia L'atur baixa gairebé un 3% a l'abril i arriba a mínims des de la crisi del 2008
-
Economia Adam Foods compra Galetes Camprodon
-
Economia Sodeca invertirà 6 milions per ampliar el magatzem logístic de Ripoll i crearà 25 llocs de treball