El tren va arribar a la zona on actualment hi ha l'estació de Sabadell Can Feu - Gràcia, on fins fa poc menys d'un any hi havia Sabadell Estació. Comptava amb dues vies i tres andanes, amb una planta i una teulada plana coberta de rajola fina al cos central, i a dues aigües amb coberta de teula àrab als laterals. Més endavant, el cos central també va ser dotat de teulada a dues aigües i els sostres dels laterals van ser convertits en terrassa.
Avui fa 95 anys de l'arribada del tren a #Sabadell. Imatges de l'estació al 1922, 1940 i 1993. Més info: https://t.co/B56mDNQ9IS 🚂 #FGC pic.twitter.com/1OeudHPm0C
— FGC (@FGC) 1 de juny de 2017
Socialment, l’obra va aconseguir eliminar la barrera que representava la via del tren per aquella zona de Sabadell, ja que la nova construcció va permetre la comunicació de diversos carrers. Ara, les obres de prolongació de la línia han fet que aquest edifici s’hagi hagut d’enderrocar, donant pas a una nova estació soterrada.

Andana de la nova estació Can Feu - Gràcia, a Sabadell. Foto: Juanma Peláez