El documental Shootball, dirigit pel sabadellenc Félix Colomer, s'emetrà aquest divendres al teatre del Centre Cultural Contemporània de Barcelona (CCCB), en el marc de la 21a edició del DocsBarcelona. Una cinta sobre el "Cas Maristes" que dona veu a les víctimes i al pederasta confés, a partir del relat del progenitor d'una de les víctimes, Manuel Barbero.
El film arriba "per fi", com diu Colomer, a la capital catalana, després que s'estrenés a la Secció Oficial de la Seminci de Valladolid el passat mes d'octubre, també ha anat els festivals Atlantidoc de l’Uruguai, FINI de Mèxic i el Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya (CLAM).
El periple de Shootball no s'aturarà a la capital catalana, prosseguirà per d'altres racons del planeta. A Sabadell ho farà el 8 de juny als cinemes Imperial, la mateixa data que s'estrenarà a totes les sales. També viatjarà el Festival Internacional de Cinema en Català Costa Daurada, el Luna Sole Doc d'Itàlia i Hong Kong Human Rights. Una llista que pot allargar-se.
El títol que viatja per tots aquests festivals és el segon que dirigeix aquest jove sabadellenc, sorgit de l'ESCAC. Per al primer que va fer, Sasha, va estar nominat en l'última edició dels Premis Gaudí.
El documental sobre el «cas Maristes» amb segell sabadellenc arriba al DocsBarcelona
Cultura
La cinta del director de Sabadell, Félix Colomer, arribarà a la ciutat el 8 de juny
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
18 de maig de 2018 a
les 05:00
Et pot interessar
-
Cultura
Un col·lectiu rescata l'ànima dels comerços històrics de Sabadell rètol a rètol
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
