El Vallès ha tornat a ser protagonista d'una nova edició d'Eurovisió, que del 8 al 12 de maig se celebrarà a Lisboa. No amb el ressò i la viralitat, per ara, de l'any passat amb l'actuació del sabadellenc, Manel Navarro. Als estudis de RTVE, a Sant Cugat, s'ha presentat aquest dimarts la parella que representarà Espanya al festival: Alfred Garcia i Amaia Romero.
Un duo sorgit de la fàbrica d'Operación Triunfo, que s'està gravant també a la comarca, al Parc Audiovisual de Catalunya. L'aparició de la parella catalano-navarresa ha despertat una gran expectació mediàtica, que en el concurs televisiu va aconseguir aquest dilluns el 43% del vot del públic per ser els representants al certamen musical amb el títol Tu Canción.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5gb_OdvTnic[/youtube]
Una posada en escena que, durant la gala d'aquest dilluns, van culminar amb un petó. Una escena que el jove del Prat de Llobregat no ha descartat a la capital portuguesa: "això no es planeja, el que sorgeixi i ahir va sorgir. De totes maneres, tinc un record borrós". De fet, els dos cantants han admès estar "assimilant" la seva elecció i que el que estan vivint és "un somni".
L'últim lloc que va aconseguir Espanya a Kiev el 2017 ha estat present en la presentació. Per això, Amaia ha explicat que "no hi ha cap regla per anar a Eurovisió" i que no existeix cap fórmula per guanyar, ha posat com exemple la canço guanyadora de l'any passat: Amar pelos dois de Salvador Sobral. Alfred ha afegit que "la classificació és relativa, la clau és fer una bona actuació".
El Vallès, escenari de presentació dels candidats a Eurovisió
Cultura
Els estudis de RTVE a Sant Cugat han acollit la presentació de la parella que cantarà a Lisboa al maig
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de gener de 2018 a
les 15:54
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Manuel Dueso, actor, dramaturg i poeta, als 73 anys
-
Cultura
Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán
-
Cultura
Un col·lectiu rescata l'ànima dels comerços històrics de Sabadell rètol a rètol
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
