La imminent arribada de la primavera a Sabadell vol dir, entre d'altres coses, música a l’aire lliure. Almenys en els últims cinc anys i això té una direcció concreta, el mirador del Museu del Gas, amb els Vermuts de l’Embassa’t. Enguany, com una de les novetats, dues de les cites de la programació es traslladaran des de les altures a la plaça del Gas, amb dos concerts gratuïts.
El primer serà el 22 d'abril "com a prèvia de Sant Jordi", ha dit la directora d'Educació i Patrimoni de la Fundació Gas Natural Fenosa, Eva Buch, de Joana Serrat. "Un dels plats forts", ha destacat el president de Sabadell Sona Jove i comissari del programa, Arnau Solsona. I el segon, el 13 de maig amb Intana, "la germana petita d'Anna Moliner, que ja va tocar amb nosaltres", ha explicat.
Solsona ha remarcat que enguany "s'ha duplicat l'oferta" musical, obrint l'agenda d'actuacions tots els diumenges també d'abril. Amb la mateixa aposta per a músics "sense l'altaveu necessari, però amb talent" i "combinant bandes i artistes".
Programació amb accent femení
El responsable de Sabadell Sona Jove ha remarcat el protagonisme que se li ha donat al cartell femení. Una agenda musical que arrencarà el 8 d'abril amb la companyia del Baix Llobregat, Flamaradas. Seguirà el dia 15, amb Ferran Palau, un vell conegut d'aquesta iniciativa musical a la ciutat i tancarà el mes d'abril Marta knight i el Cor Blanc, duet de dream pop electrònic del segell Luc records.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iDtpGZviGog[/youtube]
El mes de maig l'obrirà, el dia 6, Matthew McDaid, un irlandès establert a Osona. "El primer músic internacional que tindrem als vermuts", ha apuntat Solsona. La següent cita al mirador serà el dia 20 amb Me and the Bees i tancarà el cicle el 27 Olivemoon.
Les entrades del cicle tenen un preu de cinc euros per sessió i inclouen dret a consumició. Es podran adquirir a través del web de l'Embassa't i al Museu una hora abans de l’inici de cada espectacle.
El Vermuts de l’Embassa’t d'enguany baixaran a la plaça del Gas de Sabadell
Es dupliquen els concerts que es faran els diumenges d'abril i maig
ARA A PORTADA
-
-
Santi Laiglesia no va redactar els anònims que va rebre Helena Jubany, segons la prova cal·ligràfica Redacció
-
«Anar a l'escola no pot ser un luxe»: famílies d'infants amb discapacitat denuncien la pèrdua del transport escolar Anna Mira Perich
-
Totes les línies de Rodalies tenen greus problemes 50 dies després de l'accident de Gelida Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
13 de març de 2018 a
les 12:02
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
