La setena edició del festival Petits Camaleons arriba aquest cap de setmana a Sant Cugat del Vallès, amb Ramon Mirabet com encarregat de donar el tret de sortida al festival amb un concert inaugural que tindrà lloc aquest divendres al Teatre - Auditori. Tot i que com és habitual aquest espectacle està destinat al públic adult, és farà a les 9 del vespre, també hi podran accedir infants. El cantant repetirà l'espectacle dissabte, quan també actuarà Jarabe de Palo.
Així mateix, per l'escenari santcugatenc i durant la jornada de dissabte hi passaran El Petit de Cal Eril, El Pot Petit, Ebril Knight, Marcel Lázara i Júlia Arrey, Hora de Joglar, Atenea Carter &The Mighty Might, Jordi lanueza, The Bird Yellow, Biflats, Intana, McDaid, Marta Knight i Marala i Natxo Tarrés & The Wireless.
Els protagonistes de diumenge seran Els Catarres, Buhos, i Obeses, que tornaran a prendre part en aquesta proposta. Quimi Portet, Toni Xuclà, La puça diatònica, Esther Condal, The Txandals, El hijo dels flaco, Root66, Miau Trio i Maio de sal, són altres propostes que també es podran veure el segon dia del festival.
Nou escenaris
El Petits Camaleons es desenvolupa a nou escenaris concentrats al voltant del Teatre - Auditori de Sant Cugat. Així, a banda del propi teatre, hi haurà les carpes Raluy i Arborètum, l'escola de música Victòria dels Àngels, el Conservatori de Sant Cugat, la Carpa Solidària, on les ONG que treballen amb infants podran mostrar la seva feina; i el Jardí dels Camaleons, on es programaran espectacles d'arts escèniques i música.
Tot plegat es complementa amb una amplia oferta d'activitats paral·leles com la zona de signatures i rodes de premsa exclusives per a nens i nenes, àrees comercials i de restauració i food-trucks, concerts per a nadons, concursos de talents i la batucada que marcarà l'inici de la jornada.
Les entrades s'han posat a la venda aquest dimarts i tenen un preu que va dels 15 als 25 euros. L'abonament per tot el cap de setmana ascendeix als 40 euros. La previsió és que més de 7.000 persones prenguin part en aquest festival.
Jarabe de Palo, Els Catarres, Ramon Mirabet i Quimi Portet, els reclams del festival Petits Camaleons
Cultura
Se celebra aquest cap de setmana a Sant Cugat
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
05 d’octubre de 2018 a
les 07:40
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
