La programació fins al juliol de L'Estruch de Sabadell donarà cabuda una vegada més a la creació local i a les propostes de projectes professionals en residència. La nova aposta de l'espai se centrarà en quatre fronts: les arts visuals, la tecnologia, la música i les arts escèniques. Enguany, a més, es potenciaran els lligams entre la comunitat d’artistes i les companyies residents –amateurs o professionals–, per enriquir els processos de creació.
Un total de vuit companyies de dansa i dues de circ professionals pujaran al teatre de L’Estruch els propers mesos. Així, passaran per l'equipament Erre que Erre i el seu 20è aniversari, l'espectacle 'Bailamos' de Senza Tempo, la companyia francesa Arketip i la conferència ballada que proposa Toni Jodar. El circ vindrà de la mà de la preestrena del nou espectacle de la companyia EIA, 'In Tarsi', que s’estrenarà oficialment al Mercat de les Flors de Barcelona aquesta temporada. A més, el 16 d'abril, Dia Mundial del Circ, s'inaugurarà La Vela.
La programació amb segell local porta tres produccions teatrals (la companyia Estrena Morena, el monòleg de Marc Soler i la companyia Seixanta); un espectacle de dansa ('Elisabetta'), i un concert del grup Ovella Xao, a més dels grups de música moderna que assagen habitualment a L’Estruch i que presentaran el seu repertori al bar.
Les propostes es complementen amb els seminaris i xerrades a càrrec d'artistes visitants, la seva creació i els cursos del semestre.
Durant el 2015, L'Estruch van programar 62 espectacles oberts, pels quals han passat 5.746 espectadors, i 84 activitats educatives amb 3.863 joves i infants. En total, L’Estruch ha tingut 9.609 espectadors al llarg de 2015.
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
03 de febrer de 2016 a
les 11:45
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
