La Rambla de Rafael Casanova, epicentre del Sant Jordi de Polinyà

Cultura

Roses, llibres i activitats culturals donen forma a la jornada

Publicat el 22 d’abril de 2016 a les 04:00
Polinyà es prepara per a un Sant Jordi de roses, llibres i activitats culturals per a tots els públics. La Rambla de Rafael Casanova centralitzarà un any més les activitats i parades. 

De fet, està prevista la inauguració del monument de Rafael Casanova. El seu disseny s'ha escollir a través d'un procés de participació ciutadana. El matí es completa amb l'actuació de la Coral de Sant Sebastià del Casal de la Gent Gran i les propostes de la biblioteca. L'equipament cultural es trasllada a les carpes de la rambla, on exposarà les novetats literàries, instal·larà un racó de premsa, organitzarà un taller infantil de punts de llibre i oferirà servei de préstec.

A la tarda hi ha programades activitats familiars. Així, hi haurà 12 jocs tradicionals en dimensions gegants, un taller de piruletes de xocolata i contes amb dracs com a protagonistes. A partir de les set de la trada agafa el relleu el recital poètic i musical 'Flamentics', que unirà poesia catalana i cant flamenc. 
Escull Sabadell com la teva font preferida de Google