[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CdH51-tbClA[/youtube]
Encara falta més d'un mes per celebrar el Nadal. Tot i així, des de fa dies que Sabadell es prepara per aquesta època, amb la instal·lació de cablejat per posar-hi els llums de Nadal, la retirada d'elements de la via pública per encabir els guarniments i l'arribada del pessebre gegant a la plaça Sant Roc, entre d'altres.
Doncs, aquest dimecres a la tarda (a partir de les 19 hores), l'Ajuntament dona a conèixer el programa de les activitats nadalenques. Una agenda de la qual, per ara, hi ha una data clara: el 26 de novembre, quan hi ha previst fer l'encesa dels llums de Nadal. L'acte de presentació té lloc al Teatre Principal.
Enguany, aquest període festiu ve marcat perquè no hi haurà restriccions per la pandèmia del coronavirus, cosa que no ha passat en els dos últims anys. Així, s'espera que hi hagi activitats o no hi hagi cap limitació.
VÃDEO | Segueix en directe la presentació de les activitats de Nadal d'enguany de Sabadell
Se celebra aquest dimecres a la tarda al Teatre Principal
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de novembre de 2022 a les 18:00
Et pot interessar
-
Cultura Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura «L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
-
Cultura Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major