L'empresa Alstom ha anunciat el nomenament de Miguel Ángel Martín Luis com a director del centre industrial d'Alstom a Santa Perpètua de Mogoda, dedicat a la fabricació de tot tipus de trens. Amb 23 anys d'experiència en el sector ferroviari, Martín assumeix la direcció de la fàbrica després d'haver dirigit, durant els últims anys, diferents unitats de negoci d'Alstom Espanya, especialment a l'àrea de serveis, manteniment i renovació de trens.
Des 2014, ocupava la Direcció General d'Irvia, aliança d'empreses creada per Alstom i Renfe per al manteniment de tot tipus de trens. Nascut a Barcelona, Miguel Ángel Martín, de 47 anys, és Enginyer Mecànic per la Universitat Politècnica de Catalunya i ha cursat estudis de Direcció d'Empresa a l'Institut d'Empresa de Madrid.
El Centre Industrial d'Alstom a Santa Perpètua
La planta de Santa Perpètua, inaugurada el 1994, és la més moderna del grup a tot Europa i una de les poques plantes d'Alstom capaç de fabricar, en les mateixes instal·lacions, trens d'alta velocitat, regionals, rodalies, metros, tramvies, etc. .
Aquest centre industrial ha estat l'encarregat de fabricar tota la gamma de trens d'Alstom que circula per Espanya. De les instal·lacions barcelonines han sortit, entre altres, els trens que van cobrir la línia d'alta velocitat Madrid-Sevilla, les llançadores regionals d'alta velocitat (trens de mitja distància que utilitzen les vies de l'AVE i arriben als 250 km / h), la meitat de les modernes unitats de rodalies Civia, el metro sense conductor de Barcelona i la majoria dels tramvies que circulen pel nostre país.
Actualment més del 90% de la producció es dedica a l'exportació, amb projectes a Austràlia, Europa, nord d'Àfrica, Orient Mitjà i Amèrica Llatina. Entre els que estan actualment en curs cal destacar el Metro de Guadalajara (Mèxic), el Metro de Panamà, el Metro de Lima o els tramvies per Sydney i Qatar.
Alstom nomena nou director per a la planta vallesana
Economia
Miguel Ãngel Martín Luis agafa les regnes a Santa Perpètua de Mogoda
ARA A PORTADA
-
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
21 de febrer de 2017 a
les 08:36
Et pot interessar
-
Economia
Obren progressivament els primers establiments del nou Llac Center de Sabadell
-
Economia
Sabadell, líder en acompanyaments de reemprenedors
-
Economia
Set empreses reben els primers Reconeixements Empresarials de PIMEC Vallès Occidental
-
Economia
Alstom, Miquel Martí (Moventia) i el Sincrotró Alba, Premis Cambra de Sabadell 2023
-
Economia
Nadia Calviño visita Sabadell i en lloa la trajectòria industrial
-
Economia
GRÀFIC | L'atur puja a Sabadell al mes d'agost
