Els regidors de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) a l’Ajuntament de Sabadell celebren la reactivació del projecte del Quart Cinturó pels beneficis que asseguren que comportarà per a la capital vallesana. En el tram local, la via hauria de connectar la Ronda Oest amb les carreteres de Matadepera i Castellar, convertint-se en la Ronda Nord de la ciutat.
“És una infraestructura que donarà un molt bon servei a la ciutat i l’hem defensat sempre”, ha assegurat el portaveu de CDC a l’Ajuntament, Carles Rossinyol, que manté que en el seu dia es va treballar molt per minimitzar l’impacte en el medi ambient, arrapant al màxim la via a la trama urbana.
En aquest sentit, recorda que al seu pas per Sabadell hi ha una part que ha d’anar soterrada, i que el problema més gran es trobarà al cantó est: “La pregunta és com resoldre el nus amb la carretera de Castellar i com superar el riu Ripoll”, ha afegit.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
19 de febrer de 2016 a
les 09:50
Et pot interessar
-
Economia
Obren progressivament els primers establiments del nou Llac Center de Sabadell
-
Economia
Sabadell, líder en acompanyaments de reemprenedors
-
Economia
Set empreses reben els primers Reconeixements Empresarials de PIMEC Vallès Occidental
-
Economia
Alstom, Miquel Martí (Moventia) i el Sincrotró Alba, Premis Cambra de Sabadell 2023
-
Economia
Nadia Calviño visita Sabadell i en lloa la trajectòria industrial
-
Economia
GRÀFIC | L'atur puja a Sabadell al mes d'agost
