El PP torna a confiar en Esteban Gesa per optar a l'alcaldia de Sabadell

Serà el segon cop que es presenta a les eleccions com a cap de llista

Publicat el 16 de gener de 2019 a les 10:44
El Partit Popular ha fet oficial que Esteban Gesa tornarà a ser el candidat a l'alcaldia de Sabadell. Es tracta del segon cop que defensarà les sigles populars com a cap de llista.

La de Gesa és una de les eleccions que el partit ha fet al Vallès Occidental. Així, la candidatura de Castellar de Vallès es renova amb Agustín Dernad, mentre que a Cerdanyola i Terrassa els candidats populars seran Manuel Buenaño i Alejandro Rodríguez, respectivament.

Així mateix a Sant Cugat el partit renova la seva confiança en Álvaro Benejam, a Sant Quirze Feliciano Baratech i a Barberà Jaume José Fernández. D'altra banda, a Montcada i Reixac, Ripollet i Sentmenat, repetiran candidatura Eva García, Víctor Diéguez i Eusebio Pacha.

La candidatura de Gesa es presentarà en societat el proper dimecres 23 de gener, en un acte que es durà a terme a les 20.00 hores al Centre Cultural Virgen de Gracia.