La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Sabadell, celebrada aquest dijous, ha aprovat la construcció d'una plaça pública a l'antic pati de l'Artèxtil. Forma part d'un conjunt d'intervencions que es faran a la cruïlla Gran Via i el carrer Quevedo, relacionat amb la reforma prevista a la Gran Via.
El pressupost de la licitació és de 499.164,79 euros i s'ha fixat l'inici de les obres durant la tardor de 2022 i el termini d'execució de sis mesos, cosa que situa aquest nou espai en aquest conjunt fabril el primer semestre de 2023. L'objecte d'aquest projecte consisteix en la reurbanització del carrer Quevedo, en el tram entre Vidal i Covadonga. A més, suposarà l'eliminació del pas soterrat.
Tot plegat, està vinculat amb els treballs previstos a la Gran Via com els que es van presentar en els pressupostos municipals com les iniciatives vinculades al Rectangle del Coneixement per transformar i potenciar la zona com a espai de revitalització econòmica i generador d’oportunitats; també les accions previstes per millorar l’accessibilitat als dos costats de la Gran Via.
Aprovada la construcció d'una plaça pública a l'antic pati de l'Artèxtil
La Junta de Govern Local dona el vistiplau inicial perquè quedi integrat dins la reforma prevista de la Gran Via
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 09 de desembre de 2021 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
