10.873 espectadors. Aquesta és la xifra que ha registrat el Teatre Auditori Miquel Pont aquesta temporada. Gairebé 11.000 persones que han vist algunes de les 69 propostes posades en cartell des de música, a cinema, passant pel teatre.
L'equipament ha registrat un augment del 3,5% respecte el curs passat, en el qual va haver-hi més cites culturals, fins a 75. Així, s'ha passat dels 140 assistents per espectacle a 158. El cinema ha estat el gran reclam, sent més de la meitat del total de públic, amb 7.735.Una xifra que engloba totes les iniciatives relacionades amb el setè art, inclosa la Mostra de Cinema de Castellar del Vallès BRAM! amb una assistència superior a les 2.500 persones.
Progressió de la programació estable
L'agenda estable de teatre i música, duta a terme entre els mesos de setembre a abril, ha marcat 1.931 espectadors repartits entre les 11 funcions, més d'un miler respecte a l'anterior temporada. Tot i que cal recordar que el cicle es va recuperar el gener de 2016, després d'uns anys sense organitzar-se.
D'altra banda, des de l'Ajuntament s'ha destacat el fet que una vintena de propostes culturals han superat l'ocupació de 200 localitats com ara amb iTime d'en Peyu, Sigue con nosotros de Berto Romero i Frank Sinatra 100 anys de Bruno Oro i Vicens Martín Dream Big Band, entre d'altres.
L'Auditori Miquel Pont de Castellar frega els 11.000 espectadors
Cultura
Aumenta un 3,5% respecte la temporada anterior
ARA A PORTADA
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Política El ple de Sabadell votarà reprovar el regidor de Vox que va simular un tret al clatell Gerard Mira
-
Política Un regidor de Vox a Sabadell fa veure que dispara «un tret a la nuca» a una membre dels Comuns Gerard Mira
-
Publicat el
10 de juny de 2017 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Manuel Dueso, actor, dramaturg i poeta, als 73 anys
-
Cultura
Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán
-
Cultura
Un col·lectiu rescata l'ànima dels comerços històrics de Sabadell rètol a rètol
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
