La Universitat Autònoma de Barcelona habilitarà un punt de vacunació a partir del pròxim 8 de setembre per col·laborar amb el Departament de Salut de la Generalitat per aconseguir el màxim grau d’immunització possible de la ciutadania, posant èmfasi en la comunitat universitària.
El punt obrirà amb un horari de 13 a 19 h de dilluns a dijous i de 9 a 13 h els divendres. Per assistir no caldrà demanar cita, però si portar algun document d’identificació com el DNI, el NIE o el passaport.
D’aquesta manera, les persones majors de 12 anys que no tinguin la primera vacuna o esperin la segona per assolir la pauta completa, sempre que hagin passat tres setmanes des de l’administració de la primera dosi, podran anar al centre de vacunació situat a la sala d’actes annexa al cinema de la plaça Cívica. Qui hagi passat la Covid-19 rebrà una dosi sempre que hagin passat dos mesos des de la superació dels símptomes.
Amb aquesta iniciativa la UAB fa una crida a tota la comunitat universitària i el seu entorn per a completar la pauta de vacunació i així poder recuperar la màxima presencialitat possible en l'activitat del campus.
La UAB, nou punt de vacunació sense cita prèvia
A partir del 8 de setembre les persones majors de 12 anys sense vacuna o que esperen la segona dosi podran vacunar-se al cinema de la plaça Cívica de l’Autònoma

ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2021 a les 13:00
Et pot interessar
-
Societat El 112 rep 33 trucades del Vallès Occidental per incidències amb les tempestes aquest dijous
-
Societat L'Ajuntament de Sant Cugat promociona la 1a edició dels Premis Dones d'Esport
-
Societat Detenen un multireincident per robatoris i danys a vehicles
-
Societat Cau una branca del Pi d’en Xandri, l'arbre monumental de Sant Cugat
-
Societat El Mercat Vell de Sant Cugat reobrirà les portes el 19 d'agost
-
Societat Obre el termini per demanar ajuts d'escolaritat i menjador d'escoles bressol pel curs 2025-2026