La Policia Local de Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat) ha denunciat un veí de la localitat per un delicte contra la seguretat del trànsit després d'enxampar-lo conduint sota els efectes de l'alcohol, concretament amb una taxa d'1,40 mg/l, cinc vegades superior a la taxa màxima permesa.
El vehicle es va aturar i inspeccionar en el marc del dispositiu Grèvol, que realitzen conjuntament agents de la Policia Local i dels Mossos d'Esquadra, sovint amb patrulles mixtes. El dispositiu, que s'allargarà fins al 9 de gener de 2011, primer cap de setmana de rebaixes d'hivern, comporta un augment dels controls per garantir la mobilitat i seguretat durant les festes nadalenques.
Al volant i cinc vegades borratxo
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 10 de desembre de 2010 a les 21:49
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó