El ministre d'Assumptes d'Exteriors i de Cooperació en funcions, José Manuel García-Margallo, ha confirmat aquest dimarts l'assassinat d'una dona espanyola que havia estat segrestada el 13 de setembre a Mèxic; el seu cadàver ha estat trobat avui a Toluca. Segons ha explicat en una entrevista a Onda Cero, la víctima és neboda d'Ángel María Villar, president de la Reial Federació Espanyola de Futbol i, fins fa uns dies, president en funcions de la UEFA.
Margallo ha conegut la notícia aquest dimarts durant la seva estada a Nova York (els Estats Units), on participa en la Setmana Ministerial amb motiu del nou període de sessions de l'Assemblea General de les Nacions Unides.
Segons ha detallat el titular d'Exteriors en funcions, els segrestadors es van posar en contacte amb la família per demanar un rescat. El marit i un altre familiar de la víctima fins i tot van viatjar al país per pagar la quantitat exigida, ha explicat Margallo. "El fet més trist és que crèiem que se solucionaria i no ha estat així", ha confessat el ministre.
Assassinen una neboda d'Ãngel María Villar després de ser segrestada a Mèxic
El cadàver ha estat trobat aquest dimarts a Toluca
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de setembre de 2016 a
les 19:48
Et pot interessar
-
Societat
Un estudi català descobreix un medicament que millora la supervivència de la fibrosi pulmonar idiopàtica
-
Societat
Mor el cinquè sensesostre a Badalona des d'inicis de 2026
-
Societat
Pere Macias: «La inversió a Rodalies s’ha de mantenir durant dues dècades per compensar la desinversió»
-
Societat
Barcelona diu adeu a una discoteca emblemàtica de la nit del rock
-
Societat
Eduard Sallent s'incorpora a una consultora europea d'estratègia i intel·ligència
-
Societat
Rodalies continuarà sent gratuït fins al 31 de març
