Els Bombers busquen des d'un quart de set de la tarda d'aquest divendres un jove d'entre 25 i 30 anys que s'ha llançat a pantà de Siurana i no n'ha sortit, segons ha confirmat el cos d'emergències.
La zona de recerca se situa en terme municipal de Cornudella de Montsant (Priorat). Els Bombers hi han enviat dues embarcacions amb submarinistes, deu dotacions terrestres i un helicòpter, que rastregen una part àmplia del pantà a la recerca del desaparegut.
Busquen un jove que s'ha tirat al pantà de Siurana
Societat
Dues embarcacions, un helicòpter i deu vehicles terrestres del cos d'emergències treballen a l'indret
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
09 de juliol de 2021 a
les 17:46
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
