La Policia Portuària de Barcelona ha destruït aquest dijous al matí 2,5 tones de material falsificat i ofert en venda ambulant al Port Vell de la capital catalana durant l'últim any. El material ha estat dipositat i triturat en un camió d'escombraries, que el portarà a una planta de residus per acabar de ser eliminat.
Els objectes són principalment ulleres, imants, bosses, cinturons i roba que imiten reconegudes marques. Tot i així, el material cada cop és més barat, perquè els venedors ambulants saben que els el poden confiscar. També s'han destruït milers de llaunes confiscades durant la revetlla de Sant Joan.
Destruïdes 2,5 tones de material de top manta al Port Vell
La majoria de peces confiscades són ulleres, imants, bosses i roba
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2013 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Un jove brasiler explica a Quim Masferrer que s'ha enamorat del «país, la gent i la cultura catalana»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central
-
Societat La tècnica del marcador de portes: els Mossos detenen un home que volia robar en pisos de Barcelona
-
Societat Denuncien que treballadors de Carrefour van agredir dos activistes que es manifestaven contra la complicitat amb Israel
-
Societat El temps d'aquest dimecres 3 de setembre: cel assolellat i ambient càlid