El rescat de la Bella: què ha passat amb una gossa perduda a Sant Cugat?

Els propietaris denuncien que van ser víctimes d'un "segrest" i fan un crit d'alerta a la ciutadania que té mascotes

Publicat el 14 de desembre de 2022 a les 09:02
Misteriosa desaparició i aparició d'una gosa a Sant Cugat del Vallès. La passada tarda de divendres 9 de desembre, uns veïns del municipi del Vallès Occidental van veure com un home en bicicleta segrestava la Bella, la seva gossa que havien lligat feia uns minuts a l'entrada del supermercat Veritas de l'avinguda de Lluís Companys

Davant dels fets, i amb la por al cos de no tornar-la a veure mai més, els propietaris van emetre una crida ciutadana per tal d'ajudar-los a localitzar la gossa que s'havia "perdut". L'objectiu era que, amb els 2.000 euros de recompensa, el segrestador es posés en contacte per retornar l'animal sa i estalvi.

I l'estratègia va donar els seus fruits. L'endemà, un home va trucar-los per telèfon assegurant que s'havia topat amb un gos molt similar al de les fotos difoses per les xarxes socials a Volpelleres. Aquest, va fer-los entrega d'una Border Collie encara tremolosa per l'abducció. Així i tot, en cap moment l'home va demanar-los cobrar cap recompensa i, ràpidament, va marxar del lloc dels fets. 

En declaracions a Nació, els propietaris, que han agraït tot el suport ciutadà rebut, sospiten que aquell home tenia alguna mena de relació amb el segrestador original. Per aquest motiu, han fet una crida a tots els amos de mascotes perquè vigilin i augmentin qualsevol mesura de precaució. "Aquesta història ha acabat bé, però no volem que ningú hagi de tornar a passar pel que nosaltres hem passat", han relatat alertant de la presència d'un "lladre de gossos" per la ciutat. 

[plantillavirals]