El vídeo dels Castellers de Vilafranca que ja han vist gairebé cent milions de persones
La retransmissió de Red Bull TV en anglès del primer castell de 10 descarregat al Concurs de Tarragona de l'any passat esdevé tot un fenomen a les xarxes
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez es manté en el 2% de despesa militar a la cimera de l'OTAN: «És suficient i realista» Redacció
-
-
Trump amenaça Espanya amb més aranzels si no incrementa la despesa militar: «Pagaran el doble» Redacció
-
«La banca sempre guanya»: què diuen els experts sobre el futur de l'opa del BBVA? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 20 de març de 2017 a les 07:31
L'històric Concurs de Castells celebrat el 2016 a Tarragona va tenir, com a novetat mediàtica més important, la retransmissió en directe de Red Bull TV, el canal de televisió de la marca de begudes energètiques dedicat, especialment, als esports extrems.
La retransmissió del 3 de 10 amb folre i manilles dels Castellers de Vilafranca, que el canal va penjar a la seva pàgina de Facebook, acumula rècords: ja l'han vist gairebé cent milions de persones, l'han compartit 1.300.000 i té més de 450.000 "m'agrades".
El vídeo ha rebut comentaris d'usuaris de tot el món meravellats per la fita i pel fet casteller.
Et pot interessar
-
Societat El Govern pretén arribar a les 100.000 inscripcions en els cursos de català d'enguany
-
Societat El Port acorda prorrogar el lloguer de l'Hotel W i una renovació «integral» els pròxims anys
-
Societat Denuncien pràctiques il·legals del funcionariat a les presons catalanes
-
Societat El temps d'aquest dijous 26 de juny: les temperatures donen una mica de treva
-
Societat La sentència més gran contra Glovo: més de 3.500 «riders» van ser empleats com a falsos autònoms
-
Societat Mango haurà de pagar 750.000 euros per convertir obres de Miró, Tàpies i Barceló en NFT