Elionor no cobrarà la «paga» que reben els estudiants de l'Exèrcit

La princesa començarà la seva formació com a hereva al tron al mes de setembre

Publicat el 19 de març de 2023 a les 11:55
La Casa Reial ha anunciat que la princesa Elionor no cobrarà la retribució econòmica que cobren els estudiants de l'Acadèmia Militar, uns 417 euros mensuals, tal com ha confirmat l'agència EFE i recullen diversos mitjans de comunicació. 

Des de Zarzuela expliquen que aquesta decisió respon al fet que la princesa no exercirà com a militar en un futur, amb la qual cosa consideren que no cal que rebi aquesta paga mentre es forma a l'Acadèmia, i que respon exclusivament a la seva formació com a hereva al tron. De fet, ni la princesa ni la seva germana, la infanta Sofia, tenen cap assignació tot i ser membres de la Casa Reial.

Elionor s'incorporarà a l'Acadèmia Militar el pròxim mes de setembre, un cop hagi acabat el Batxillerat, i desenvoluparà la seva carrera als Exèrcits de Terra, Mar i Aire - a Saragossa, Pontevedra i Múrcia respectivament - com el seu pare. Aquesta formació s'allargarà tres anys, i a més de rebre classes participarà en les maniobres i tasques que se li assignin exactament igual que els seus companys.