Prop de 3.000 corredors de totes les edats s’han aplegat aquest matí al Parc del Fòrum per participar en una nova edició, la sisena, de la cursa Barcelona contra el càncer organitzada per l’Associació Espanyola Contra El Càncer (AECC), que ha recaptat uns 80.000 euros.
A dos quarts de deu del matí ha arrencat la cursa de cinc quilòmetres i posteriorment, amb una hora de decalatge, han sortit les de 10 i 2,5 quilòmetres. Els organitzadors han habilitat un circuit adaptat a tots els nivells. Àngela Sànchez, gerent de l’AECC a Barcelona, en declaracions a l'ACN, ha celebrat que la cursa any rere any continuï mobilitzant milers de persones en la lluita contra la patologia. “La cursa s’està consolidant com una festa popular i solidària a les portes de Nadal”, ha apuntat.
Sànchez també ha explicat que tots els fons recaptats aniran destinats a la investigació per aconseguir que el 2030 més del 70% de les persones amb càncer es curin. Un repte, ha recordat la gerent de l’AECC, que només s'assolirà amb recerca, acompanyament dels malalts i prevenció.
La cursa de Barcelona contra el càncer aplega prop de 3.000 corredors i una recaptació de 80.000 euros
S’ha adaptat un circuit a tots els nivells al Parc del Fòrum amb distàncies de 2,5, 5 i 10 quilòmetres
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2022 a les 10:57
Et pot interessar
-
Societat La votació sobre l'oficialitat del català a la Unió Europea, en perill
-
Societat El Sindicat de Llogateres exigeix a Consum el tancament de tots els pisos turístics
-
Societat Parlon, sobre l'atropellament a Cornellà: "veurem quines mesures s'han de prendre per evitar que es produeixi" de nou
-
Societat Desallotgen activistes que exigien desbloquejar comptadors socials a una oficina d'Endesa
-
Societat L'Ajuntament reivindica la reducció del turisme al Park Güell malgrat les queixes veïnals
-
Societat El temps d'aquest dimarts 20 de maig: nuvolades i algun ruixat