Unes setanta persones, la majoria representants dels diferents grups municipals, han fet un minut de silenci davant l'Ajuntament de Sabadell per la mort d'una veïna assassinada presumptament per la seva exparella a Holanda. L'alcaldessa accidental Glòria Rubio ha donat a conèixer que la dona ja havia presentat una denúncia per violència masclista a Holanda i una altra a Catalunya per la desaparició de les seves filles bessones. De fet, Sandra Garcia havia anat a Utrech per recuperar la custòdia de les nenes, que estaven amb el seu pare.
El consistori ha estat en tot moment en contacte amb la família i amb els consolats espanyol i dominicà per agilitar tots els "tràmits que estan al nostre abast", ha explicat Rubio.
Sandra Garcia, de 45 anys, va anar a Holanda el divendres 31 de juliol per parlar amb un nou advocat i fer els tràmits per recuperar les seves filles bessones de 5 anys, que estaven amb el pare holandès, Silvestre Lamsá. Des de llavors ja no se l'ha vista més amb vida. La policia holandesa va arrestar l'home la setmana passada com a principal sospitós.
El cadàver de la dona va ser trobat aquest diumenge prop de casa de Lamsàs; el cos estava esquarterat. L'autòpsia va confirmar que es tractava del cadàver de la Sandra Garcia.
La veïna de Sabadell assassinada ja havia presentat una denúncia per violència masclista
Unes setanta persones han fet un minut de silenci davant l'Ajuntament aquest matí
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2015 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat La indignació a Barcelona es regira davant l'assassinat de periodistes a Gaza
-
Societat El temps d'aquest dijous 14 d'agost: les temperatures tornen a enfilar-se
-
Societat Els Mossos obren una web per retornar els més de mil mòbils robats per una estructura criminal
-
Societat Un treballador d'EBRO mor després d'un accident laboral durant la descàrrega de xapa
-
Societat Avís preventiu per contaminació atmosfèrica a la conurbació de Barcelona
-
Societat Barcelona encara no té clar com cobrar la meitat de multes que imposa als turistes