El conductor d'una moto, un jove menor d'edat, va morir la tarda d'aquest dissabte després de xocar lateralment amb un cotxe a la carretera N-240, a l'altura de Tarragona, per causes que s'estan investigant. A conseqüència de l'accident, la conductora del turisme va resultar ferida lleu, mentre que una altra menor que l'acompanyava va patir ferides menys greus, segons el Servei Català de Trànsit (SCT).
[noticiadiari]2/254967[/noticiadiari]
Després de rebre l'avís, rebut a les 18:30 hores, es van activar tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), però no van poder fer res per salvar la vida del menor. Tant la conductora del vehicle com la menor que l'acompanyava van ser traslladades pels serveis d'emergència a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona. Amb aquesta víctima mortal, són 37 les persones que han perdut la vida en un accident de trànsit a les carreteres catalanes aquest 2023, segons dades provisionals.
[plantillavirals]
Mor un motorista menor d'edat en una col·lisió amb un cotxe a Tarragona
La conductora del turisme ha resultat ferida lleu per l'accident a la carretera N-240
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’abril de 2023 a les 09:38
Et pot interessar
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central
-
Societat La tècnica del marcador de portes: els Mossos detenen un home que volia robar en pisos de Barcelona
-
Societat Denuncien que treballadors de Carrefour van agredir dos activistes que es manifestaven contra la complicitat amb Israel
-
Societat El temps d'aquest dimecres 3 de setembre: cel assolellat i ambient càlid
-
Societat Atac vandàlic contra la botiga del Barça pels patrocinis del club amb el Congo i Spotify