Alfredo Vega, del PSC, serà l'alcalde de Terrassa. Les negociacions que des de les vuit del matí s'han produït entre les diferents forces que podien permetre el canvi (Terrassa en Comú, PDECat, ERC-MES i CUP) no han fructificat. Les diferències entre TeC i el PDECat han estat insalvables i els demòcrates, tal com anit va decidir la seva assemblea, no donaran suport a la investidura del líder dels comuns, Xavi Matilla.
Les converses que havien faltat en les darreres setmanes s'havien accelerat en les darreres hores entre els representants de Terrassa en Comú, el PDECat, ERC-MES i la CUP. A les sis de la tarda començarà el ple d'investidura.
Representants dels quatre grups municipals han estat reunits des de primera hora del matí i fins poc després de les cinc de la tarda. Només han fet una breu pausa per dinar. A la reunió, ERC-MES i CUP arribaven després d'haver manifestat el seu suport a la investidura de Xavi Matilla. Els republicans, a més, volien formar part del govern. La manca d'acord, però, deixa l'alcaldia en mans del PSC. Alfredo Vega (PSC) serà el nou alcalde de Terrassa.
Sense acord pel canvi a Terrassa: el socialista Alfredo Vega en serà l'alcalde
Terrassa en Comú i el PDECat no s'han entès després d'hores i hores de negociacions
ARA A PORTADA
-
Radiografia del nou finançament: 1.800 euros més per català, ordinalitat i singularitats a la carta Bernat Surroca Albet
-
-
Junqueras treu pit del nou finançament i pressiona Junts: «Si diu 'no', els diners es queden a l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
Illa fa una crida a Junts perquè no bloquegi «el millor finançament per a Catalunya» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 16 de novembre de 2017 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat
Una esportista provoca una allau a Andorra i ho explica a les xarxes
-
Societat
El temps del cap de setmana del 10 i 11 de gener: molts avisos per vent, neu i temperatures baixes
-
Societat
Acabar amb les llistes d'espera per aprendre català: el compromís imminent de la reunió Collboni-Òmnium
-
Societat
Mor una ciclista en un accident de trànsit amb un turisme a l’Eixample de Barcelona
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 10 i 11 de gener
-
Societat
Can Ruti i Vall d'Hebron, centres estatals de referència per tractar amb cirurgia els trastorns del moviment
