Restablerta la circulació a tota l'R1, que aquest migdia ha quedat tallada entre l’Hospitalet de Llobregat i Badalona a causa de la presència d'una lona que ha sigut arrossegada pel vent a la zona de vies. Renfe ha informat que el servei ha quedat restablert cap a les 19 h de la tarda. L'objecte arrossegat era una mena de carpa que ha aparegut entre Badalona i Sant Adrià del Besòs. Els tècnics d'Adif s'han desplaçat fins al punt afectat per retirar la lona.
ARA MATEIX
Restablerta la circulació de la línia R1 de Rodalies entre l'Hospitalet i Badalona
Societat
- Imatge de l'objecte que ha caigut a la via -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Economia Catalunya obté més de 10.000 milions d'euros dels fons europeus en sis anys Bernat Surroca Albet
-
Societat Un detingut per l'incendi de Tiana que ha obligat a confinar els veïns de quatre municipis Neus Climent
-
-
Societat L'incendi de la Franja de Ponent deixa 240 evacuats i 2.500 hectàrees cremades Natàlia Pinyol
-
Publicat el
23 d’octubre de 2025 a
les 17:07
Actualitzat el
23 d’octubre de 2025 a les
19:40
Et pot interessar
-
Societat
Collboni fa marxa enrere amb un complement que podia augmentar fins a un 5% el sou a alts càrrecs
-
Societat
Detenen un home que ha apunyalat la mare a Sitges i ha fugit al mar
-
Societat
La NASA confirma El Niño mentre Europa bat rècords de calor de juny
-
Societat
Retards de mitja hora a l'R4 i l'R1 per una incidència entre Barcelona Sants i l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
Els nous catalanoparlants es graduen a Pedralbes: «No ens canvieu de llengua»
-
Societat
Educació torna a endarrerir el requisit del C2 de català per als nous docents
