Uber ha anunciat que estén el seu servei a l'àrea metropolitana amb més de 200 vehicles nous que començaran a funcionar en les properes setmanes. En aquest sentit, ha afegit que les empreses de lloguer de vehicles amb conductor que operen a través de la seva plataforma "necessiten incorporar de forma immediata" 400 xofers.
L'empresa afirma que des del mes de març, quan va tornar a Barcelona a través d'UberX, la demanda del servei "s'ha multiplicat per tres". Amb l'arribada dels nous vehicles Uber preveu estendre's a 28 municipis de l'àrea metropolitana, al Vallès Occidental i al Maresme, fins a Mataró.
La firma explica que, a Barcelona, les destinacions més sol·licitades són el Parc Güell, la Sagrada Família, l'estació de Sants, l'hotel W, el Camp Nou, plaça Catalunya i la sala Razzmatazz.
Uber s'estén a l'àrea metropolitana amb 200 cotxes nous i busca 400 conductors
L'empresa començarà a operar a municipis com Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Sabadell o Mataró
ARA A PORTADA
-
-
Parlon i Trapero, al punt de mira per la resposta dels Mossos a la vaga per Palestina Lluís Girona Boffi
-
La UAB es regira contra l’agitador ultra Vito Quiles: «S’ha de confrontar la propaganda d’extrema dreta» Pau Espí
-
Qui és Vito Quiles, l'agitador d'extrema dreta «amic» de Rufián que busca brega a la UAB Marc Orts i Cussó | Víctor Rodrigo
-
Publicat el 14 de novembre de 2018 a les 23:18
Actualitzat el 14 de novembre de 2018 a les 23:20
Et pot interessar
-
Societat Detenen tres persones per tràfic d'éssers humans i proxenetisme a Igualada
-
Societat Els CAP vacunaran de la grip i la covid sense cita prèvia els col·lectius vulnerables
-
Societat El Meteocat activa l'avís de pluja a 28 comarques
-
Societat Barcelona canvia d'imatge 15 anys després
-
Societat Un menor, ferit greu després de ser apunyalat per l'exparella de la mare a Barcelona
-
Societat Quin dia s'encendran els llums de Nadal a Barcelona?