Una persona ha mort aquest dimarts a la tarda en un accident a la carretera C-14, al terme municipal d'Alcover, a l'Alt Camp. Cap a les 17:30 hores, dos turismes s'han vist implicats en un accident amb un tercer vehicle i, com a resultat d'aquest, ha calgut traslladar tres persones més a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona: una dona en estat greu i un home i un menor d'edat en estat lleu.
Tot plegat, ha estat al punt quilomètric 24,2, a Alcover. El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, set dotacions de Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, la via s’ha tallat en tots dos sentits de la marxa i es fan desviaments. Amb aquesta víctima, són 74 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
[plantillavirals]
Un mort i tres ferits en un accident múltiple a Alcover
Amb aquesta víctima, són 74 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a Catalunya

- Una ambulància del SEM -
- SEM
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2023 a les 17:22
Et pot interessar
-
Societat Un jove brasiler explica a Quim Masferrer que s'ha enamorat del «país, la gent i la cultura catalana»
-
Societat Accident a Barcelona: un tramvia xoca contra una moto a Glòries
-
Societat Afectacions a l'R4 a causa de les obres entre Sant Vicenç de Calders i Martorell Central
-
Societat La tècnica del marcador de portes: els Mossos detenen un home que volia robar en pisos de Barcelona
-
Societat Denuncien que treballadors de Carrefour van agredir dos activistes que es manifestaven contra la complicitat amb Israel
-
Societat El temps d'aquest dimecres 3 de setembre: cel assolellat i ambient càlid