Una dona, en estat crític després de ser apunyalada en una entitat bancària de Sarrià

El presumpte autor de l'agressió ha fugit i s'ha llençat des del pont entre Avinguda General Mitre i Via Augusta, on posteriorment l'ha atropellat un bus

Publicat el 05 de juliol de 2016 a les 11:21

Oficna bancària on s'ha produït l'agressió. Foto: Google Maps


Una dona de 42 anys es troba en estat crític després d'haver estat apunyalada amb una arma blanca per un home que ha entrat a una sucursal bancària de Catalunya Caixa al carrer de Ganduxer, al barri de Sarrià de Barcelona. La víctima, que és treballadora de l'entitat, es troba ingressada a l'Hospital Clínic.

Segons han informat els Mossos d'Esquadra, els fets s'han produït a tres quarts de dotze del migdia quan l'home, d'uns 50 anys, ha agredit la dona, que es troba molt greu i es tem per la seva vida, i a continuació ha fugit.

Quan el presumpte agressor ha arribat al pont situat entre General Mitre i Via Augusta, s'ha llençat al buit i l'ha atropellat un autobús. El seu estat també és molt greu, segons la policia catalana. Els Mossos d'Esquadra investiguen els fets i si l'home ha entrat al local amb la intenció de cometre un atracament –una possibilitat que la policia descarta, segons Europa Press- o bé ja coneixia prèviament la dona. L'han evacuat a l'Hospital de la Vall d'Hebron.