L'escola Puigberenguer de Manresa i l'AMPA del centre han organitzat, per aquest diumenge, 16 de desembre, una matinal solidària i festiva en suport a La Marató de TV3, que han batejat amb el nom de L'escola Puigberenguer es mou contra el càncer. La jornada, que començarà a les onze del matí i finalitzarà a la una del migdia, oferirà propostes lúdiques per a públic familiar i comptarà amb una carpa on se servirà esmorzar per 1 euro.
Així, al llarg de les dues hores que duri la matinal, els més menuts podran gaudir de l'activitat kappla, el joc de construcció de moda, en què s'utilitzen maons modulars de fusta per fer torres ben altes. Paral·lelament, a dos quarts de dotze, es durà a terme una masterclass de zumba amb els professors titulats Sònia González, Brayan González i Jonathan Galera; i, seguidament, Berta Sòria conduirà una sessió de mindfulness per baixar pulsacions i calmar la ment.
Com que la voluntat del centre és recollir fons per La Marató, l'entrada a la jornada s'haurà de pagar. Tindrà un preu de 2,5 euros pels menors de 12 anys i de 5 pels que sobrepassin aquesta edat. Els organitzadors recorden per accedir al recinte s'haurà de passar pel camí de la Gravera.
ARA A PORTADA
-
L'Auditori de Sant Francesc es converteix en un plató cinematogràfic durant quatre setmanes Pere Fontanals
-
-
-
Condemnen l'Escolania de Montserrat a pagar 15.000 euros per expulsar un alumne sense motius Redacció
-
AparcaManresa, la nova aplicació mòbil per facilitar i digitalitzar l'estacionament urbà de la ciutat Redacció
Publicat el 12 de desembre de 2018 a les 09:38
Actualitzat el 12 de desembre de 2018 a les 09:44
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I, dijous al matí
-
Societat Les obres de restauració del camí de Santa Úrsula de Santpedor finalitzaran aviat
-
Societat Supercoop Manresa programa un tast a cegues de cigrons gratuït aquest divendres
-
Societat La consulta d'ostomies d'Althaia obté una certificació de bones pràctiques en humanització
-
Societat La Unitat de Lípids i Risc Vascular d'Althaia compleix 25 anys
-
Societat Una seixantena de persones participen en la Let's Clean Up Europe de Súria