Els Ulls de Clio arranquen la seva cinquena temporada amb programa quinzenal i nova veu

Després d’un estiu on s’ha emès a RAC1, el pòdcast solsoní d’història dóna el tret de sortida el 14 de gener amb la veu de Roger Mas a la sintonia

Publicat el 14 de gener de 2026 a les 07:35

Després d’un periple per Barcelona, freqüentant a l’estiu els micròfons de la ràdio més escoltada de Catalunya, l’Albert Colell, el Pau Subirà i el Marc Segués tornen aquest gener a Solsona FM. El programa de ràdio torna a obrir aquest dimecres 14 de gener els ulls de Clio, la musa grega de la història. I ho fan, com ja és tradició acompanyats d’un equip tècnic de luxe: el Marc Vilà al control d’imatge del programa i el Jan Pallissa al de so.

Per cinquena temporada consecutiva, el pòdcast de curiositats històriques narrades amb humor s’emetrà quinzenalment a l’emissora local solsonina. Els podreu sentir cada dimecres a les sis de la tarda al 107,5 o sempre que vulgueu a les seves xarxes habituals. Amb un format més que consolidat, i amb la veu renovada de la sintonia, amb Roger Mas com a protagonista, Els ulls de Clio pretenen entretenir xics i grans amb la història com a taló de fons.

Ja ho van fer aquest estiu setmanalment a La Primera Pedra, el matinal de cap de setmana de RAC1. Ara, amb les piles carregades, tornen a casa per encarar una nova temporada.

Els ulls de Clio donen el tret de sortida a la cinquena temporada aquest dimecres 14 de gener amb un episodi especial. Els tres locutors del pòdcast ens faran descobrir l’ofici desaparegut dels ‘sineaters’, els menjadors de pecats, després viatjarem a la ciutat austríaca de Nova Barcelona i, finalment, visitarem el cementiri més menut de Catalunya. Això sí, tot plegat ho remataran amb les seves prediccions de quins esdeveniments històrics passaran aquest 2026. Si voleu sentir aquest episodi, i tots els que vindran durant aquesta tercera temporada, és tan senzill com seguir el perfil dels Ulls de Clio a Youtube, Spotify, Ivoox o a Instagram i Twitter (@UllsdeClio). Alhora, també els podreu sentir cada dimarts a les sis de la tarda en directe a Solsona FM, la ràdio que els ha vist néixer i que els dona totes les facilitats tècniques per tirar endavant amb el format.

Així arrenca la cinquena temporada dels ulls de Clio. Una temporada que segur que ve carregada de sorpreses i programes especials, com sempre. Ja podeu posar la mà al foc que ben aviat podreu gaudir d’un programa dedicat al Carnaval.