Aquest dimecres, dia 22, a les 9 del vespre, coincidint amb l'inici del nou mandat, l'Ajuntament de Solsona celebra el Ple de cartipàs, amb el qual quedaran aprovades la constitució dels grups municipals, els nomenaments dels membres de comissions i les retribucions i indemnitzacions dels regidors i regidores.
En primer lloc, es fixarà la periodicitat dels plens ordinaris, que continuarà sent cada dos mesos el darrer dijous a les 9 del vespre. Així mateix, es determinarà la retribució dels grups municipals i s'aprovarà la composició de la Comissió Especial de Comptes i la Comissió Informativa, en què hi ha representades totes les formacions.
Tot seguit, es votarà, entre altres punts, la proposta de retribucions i indemnitzacions dels membres de la corporació local. L'única dedicació exclusiva l'assumirà l'alcalde i el primer tinent d'alcalde desenvoluparà el seu càrrec amb dedicació parcial.
En el darrer punt de l'ordre del dia es donarà compte de les resolucions adoptades per Alcaldia sobre les tinences d'alcaldia, la distribució de regidories i el nomenament dels membres de la Junta de Govern Local.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Solsona obre la capella de Sant Roc només un cop l’any, patrimoni religiós singular Ramon Estany Montanyà
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Societat Arrenca la mitja veda de caça al Solsonès amb restriccions de captures i controls sobre les poblacions Ramon Estany Montanyà
-
Societat Un centenar llarg de veïns es reuneixen a Sant Llorenç de Morunys per exigir millores en l’atenció sanitària Ramon Estany Montanyà
Publicat el
21 de juny de 2011 a
les 21:44
Et pot interessar
-
Política
El Solsonès traspassa la gestió del Centre Sanitari a Althaia en una jornada definida per Marc Barbens com «trista però esperançadora»
-
Política
La CUP Solsonès expressa reserves pel traspàs del Centre Sanitari a Althaia
-
Política
Aliança Catalana proposa Martí Prades Ponsirenas com a cap de llista a l’alcaldia de Solsona
-
Política
La consellera Hernández apropa les mesures del Pla de Govern a la comarca del Solsonès
-
Política
L’alcalde de la Coma i la Pedra reivindica el paper dels pobles en el marc del Dia d’Europa
-
Política
Què hem fet per l'habitatge a Solsona?
