Tant el CH Palautordera Salicru com el CH Sant Esteve ja coneixen el calendari de la temporada 2017-2018 de la lliga de la Primera Estatal d'Handbol. Els dos equips començaran la lliga fora de casa, en principi el diumenge 17 de setembre.
L'equip entrenat per Marc Lurbe i Marc Amargant començarà a la pista de l'Handbol Sant Quirze, curiosament el darrer equip que va visitar el pavelló Josep Llavina i Esteve la temporada passada en un partit dramàtic pels palauencs. Per la seva banda, el CH Sant Esteve que aquest any té a Pep Guirado com a nou entrenador es jugarà els dos primers punts a la pista del Joventut Handbol Mataró.
Els dos equips del Baix Montseny aquesta temporada trigaran una mica més en veure's les cares. El partit d'anada es jugarà al pavelló Josep Llavina i Esteve de Santa Maria de Palautordera el dia 29 d'octubre d'aquest any a la setena jornada. La tornada al pavelló Els Quatre Hereus serà el 4 de març de 2018 a la jornada número 22.
El CH Palautordera i CH Sant Esteve començaran la lliga de 1a Estatal fora de casa
L'enfrontament entre els dos equips del Baix Montseny serà el 29 d'octubre de 2017 a Santa Maria de Palautordera i el 4 de març de 2018 a Sant Esteve de Palautordera
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2017 a
les 18:49
Actualitzat el
20 de juliol de 2017 a les
19:34
Et pot interessar
-
Societat
L'Escola Ginebró de Llinars estrenarà FP d’Integració Social amb pràctiques remunerades
-
Societat
Les millors fotos de la Trail Guilleries 2026: èxit hilarienc i 1200 participants
-
Societat
L'Assemblea de Joves de Sant Celoni diu l'adeu definitiu després de 10 anys
-
Societat
Robatoris reiterats i atacs a xais del Baix Montseny
-
Societat
Restauren el primer refugi de gats de Cardedeu
-
Societat
El sector de la construcció es troba a Sant Celoni per «detectar oportunitats»
