
La sèrie 'Polseres vermelles' de TV3 va acabar la seva segona temporada reunint davant de la televisió una mitjana de 684.000 espectadors i un 21.6 de quota de pantalla. El capítol que posava fi a la temporada i descobria el desenllaç del Lleó després d'abandonar el tractament a l'hospital va ser el segon programa més vist del dia, al darrere de la cita setmanal amb l'humor de 'Crackòvia'. A la xarxa social Twitter, l'etiqueta #FinalPolseresTV3 va aconseguir la tercera posició en el 'trending topic mundial' i la primera de la llista a Espanya. Aquesta segona temporada, de 15 capítols, ha reunit de mitjana 684.000 espectadors i el 20.6% de quota de pantalla. Les audiències demostren que els seguidors s'han mantingut fidels als Polseres. La primera temporada, de 13 capítols, va reunir una mitjana de 514.000, amb un 16.1% de quota.
La web de 'Polseres vermelles' encapçala el rànquing de programes més vistos, amb 500.000 usuaris únics, 2.000.000 de visites i 7.000.000 de pàgines vistes. Pel que fa al consum de vídeos a Internet, els vídeos de 'Polseres vermelles' també encapçalen el rànquing de programes més vistos.
A TV3alacarta, els vídeos de la sèrie han obtingut una mitjana de 205.000 usuaris únics mensuals i 2.600.000 visualitzacions durant tot el període d'emissió de la segona temporada. El capítol 14, el primer de la segona temporada, ha estat el més vist, amb 131.000 usuaris únics i 215.000 visualitzacions.
A partir del tercer capítol de la segona temporada, va començar la preestrena en directe dels capítols per Internet, a les 19.30 h. Aquesta emissió ha reunit una mitjana de 13.000 usuaris únics per programa. A aquesta dada s'hi sumen els vídeos de la sèrie a YouTube, que han arribat a les 360.000 visualitzacions.
L'impacte a les xarxes socials de la segona temporada de 'Polseres vermelles' ha fet créixer constantment les pàgines de Facebook i el perfil de Twitter de la sèrie capítol per capítol. Així, la pàgina de Facebook ha crescut en més de 20.000 seguidors des que va començar la temporada i en total s'han superat els 160.000 seguidors. Els posts publicats durant aquesta segona temporada mostren una creixent interactivitat, amb 332.866 interaccions, a les quals s'han de sumar els més de 18.000 'm'agrada', 600 comentaris al post més social i més de 1.300 retuits del tuit més retuitejat.
El seguiment en directe dels capítols des del perfil oficial de la sèrie al Twitter @polseresTV3, que es va crear per a l'inici de la segona temporada, compta amb més de 12.000 seguidors. El minut més tuitejat de la sèrie va aconseguir 12.000 tuits per minut.
La sèrie també ha aconseguit ser 'trending topic' amb els 'hashtags' #polseresvermelles, #polseresvermelles2 i #Benito, en un dels moments més emotius de la temporada i amb més ressò a les xarxes socials, la mort del Benito, el pare d'hospital del Lleó.
Durant el dia d'ahir les xarxes van bullir amb més de 10.000 interaccions en els posts de la pàgina de Facebook. Durant el capítol, la interacció del Facebook va pujar fins a més de 13.000 interaccions del que s'anava publicant i va créixer en més de 300 seguidors.
Al Twitter es va promoure el 'hashtag' oficial #FinalPolseresTV3, que des del primer moment del capítol va arribar a ser 'trending topic' a Espanya i 'trending topic' mundial en tercera posició. A Barcelona, el 'hashtag' oficial #FinalPolseresTV3 va estar acompanyat de #polseresvermelles i #Lleó, i avui encara és 'trending topic'.
Els tuits finals del capítol van retuitejar-se més de 300 vegades. Al Twitter es va arribar a 1.215.383 impressions amb el "'hashtag' #FinalPolseresTV3.