El "Crims" de Catalunya Ràdio i TV3 ha guanyat el premi Ondas a millor programa de ràdio. Així ho ha reconegut Ràdio Barcelona, emissora del grup Prisa i organitzadora del certamen. El programa, dirigit i presentat per l'escriptor Carles Porta, analitza crims reals succeïts a Catalunya en les últimes dècades.
Emès des del 8 de setembre de 2018 a la ràdio pública catalana i des del 3 de febrer de 2020 a la televisió pública del país, els seus capítols han enganxat davant la pantalla milers d'espectadors. En concret, a TV3 les dues temporades han tingut un seguiment que ha rondat entre els 400.000 i 500.000 espectadors, i amb una quota en pantalla que no ha disminuït del 15%, amb un màxim del 26,6%.
Per altra banda, el programa esportiu de la SER Catalunya, el "Què t'hi jugues", presentat pel periodista català Sique Rodríguez, també ha estat premiat com a millor programa de ràdio de proximitat. Entre la resta de premiats, també han estat guardonats el presentador Roberto Leal, el periodista Iñaki Gabilondo, les cantants Aitana i Vicky Luengo i l'actor Álvaro Morte.
[plantillatv]
«Crims» guanya el premi Ondas a millor programa de ràdio
També han estat guardonats el programa esportiu de Ser Catalunya "Què t'hi jugues" i la cantant catalana Aitana
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2021 a les 17:17
Actualitzat el 20 d’octubre de 2021 a les 19:54
Et pot interessar
-
Cultura «Vox té la mateixa idea de Franco sobre la puresa nacional»
-
Cultura Roben una maleta amb discos i marxandatge a Judit Neddermann: «Segurament acabaran al contenidor»
-
Cultura Una Setmana del Llibre de «màxims» a Arc de Triomf: 93 casetes i 312 expositors
-
Cultura Jordi Amat guanya el Premi Bones Lletres d'Assaig amb una mirada sobre Barcelona
-
Cultura El Món de la Tele i Next enforteixen la seva aposta editorial
-
Cultura Dagoll Dagom diu adeu amb l’última funció de «Mar i cel» aquest diumenge