'Jugadors robòtics' és el títol del nou clip d'Abús, que s'ha estrenat aquest divendres. Inclós al disc 'Les trampes del sostre', el tema inclou imatges de les dures entrades dels futbolistes als partits entre el FC Barcelona i el Real Madrid. El videoclip ha estat dirigit per Salvador Simó.
La banda liderada per Agustí Busom encara el mes de març amb concerts a Manresa el dia 10 de març; Arenys de Mar el 16 i a l'auditori de Barcelona el dia 29, en el marc del festival Barnasants.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de març de 2012 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
-
Cultura
La Catedral de Barcelona rebrà un bombardeig de 100.000 poemes sobre la llibertat
