Leroy Jones i Noé Reinhardt, caps de cartell del Jazz Antic Sitges

El festival reunirà fins al diumenge prop d'un centenar de músics de l’àmbit internacional i joves promeses

Publicat el 21 d’abril de 2017 a les 05:47
Sitges viurà un cap de setmana ple d’activitats culturals, més enllà de la Diada de Sant Jordi, fins diumenge també acollirà la cinquena edició del Jazz Antic. Una mostra que reunirà un centenar de músics de l’àmbit internacional i joves promeses.

Tot i que les actuacions van començar dijous al vespre, aquest divendres serà el torn de dos dels principals caps de cartell de la cita: el guitarrista Noé Renhardt i el trompetista Leroy Jones. El primer ho farà al Palau del Rei Moro a les deu de la nit i el segon transmetrà l’estil de Nova Orleans a dos quarts de deu al Palau de Maricel. 

Joan Pinós, director del festival, assegura que hi haurà “un programa molt engrescador on es barregen músics consagrats amb joves promeses”. Mentre que Rosa Tubau, regidora de Cultura, considera que “un dels principals objectius del JAS és donar a conèixer els orígens d’aquesta música, complint així una tasca pedagògica per fomentar l’aprenentatge i el coneixement del jazz antic entre els més joves”.

Un any més, un dels ingredients principals del certamen serà de nou la Jazz Antic Sitges Parade, dissabte a dos quarts de set de la tarda. Una gran oportunitat per veure en directe músics del panorama jazzístic català i internacional al costat de joves promeses. Tots junts sortiran de la plaça de la vila a partir de dos quarts de set de la tarda per recórrer els principals carrers de Sitges i aturar-se en els diferents establiments participants.