L'actriu Charlbi Dean ha mort aquest dimarts als 32 anys a Nova York. Segons ha publicat el digital Deadline, la causa de la mort ha estat una malaltia d'origen desconegut. Es tracta de la protagonista de la pel·lícula guanyadora de l'última Palma d'Or de Cannes, El triangle de la tristesa, dirigida pel suec Ruben Östlund.
Dean interpreta a la supermodel Yaya, una de les protagonistes atrapada en un creuer de luxe ple de famosos i milionaris on un accident comporta el caos absolut dins del vaixell. El film es presenta properament a la secció Perles del Festival de Sant Sebastià i s'estrena als cinemes el pròxim 7 d'octubre.
Nascuda a Ciutat del Cap el 1990, Dean havia participat en pel·lícules com Spud, el film amb què va debutar al cinema el 2010; La carrera de la mort: Infern, i el film de terror Don't Sleep. A més, també havia aparegut en nou episodis de la sèrie Black Lightning, una de les produccions del canal The CW basada en personatges de DC Comics.
[plantillavirals]
Mor Charlbi Dean, actriu de 32 anys guanyadora de l'última Palma d'Or
Cultura
La protagonista del film "El triangle de la tristesa" ha mort a causa d'una malaltia d'origen desconegut
- L'actriu Carlbi Dean ha mort als 32 anys -
ARA A PORTADA
-
Societat Dos decrets aprovats: què ha de passar els pròxims dies per aclarir el futur de l'habitatge David Cobo
-
Política El Govern activarà finalment l'oficina antidesnonaments a finals d'any Bernat Surroca Albet
-
Societat Desenes de persones acampen a plaça Catalunya per reclamar el dret a l’habitatge Pau Espí Solé
-
Política Illa activa tres noves vies per «intervenir» el mercat de l'habitatge Oriol March | Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
30 d’agost de 2022 a
les 18:11
Et pot interessar
-
Cultura
Joan Dausà farà sis concerts de Nadal a Santa Maria del Mar
-
Cultura
El català guanya protagonisme al Piromusical de la Mercè 2026
-
Cultura
«Amb 'No gender' el procés creatiu va anar en paral·lel al procés personal de transició»
-
Cultura
La Setmana del Llibre en Català tanca amb més de 130.000 visitants i gairebé un milió d’euros de facturació
-
Cultura
Oasis i la nostàlgia subrogada
-
Cultura
Helena Guardans, nova presidenta de la Fundació del Gran Teatre del Liceu
