Stay Homas estrena una cançó en català

'No vull baixar', amb la col·laboració d'Albert Pla, és el primer senzill del grup amb el seu segell propi creat amb Halley Records

Publicat el 02 de juliol de 2021 a les 13:18
El grup Stay Homas ha publicat aquest divendres el senzill No vull baixar, un tema que ha comptat amb la col·laboració d'Albert Pla i que es pot escoltar en diverses plataformes. Segons el grup, és la cançó més introspectiva que han llançat i "descriu el moment oníric, d'elevació momentània que tothom sent quan es deixa portar pels seus pensaments".

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lQeeAJcpBpk[/youtube]
El videoclip està dirigit per la fotògrafa Marta Mas, que ha aconseguit una representació visual i sonora d'aquest estat de consciència, carregada de sensacions oníriques, il·lògiques i espontànies, pròpies d'un somni. El trio barceloní estrena amb aquest tema Cukileo Records, un segell creat amb Halley Records. Segons un comunicat de la discogràfica, Cukileo és una paraula inventada que els barcelonins associen amb la "sensació d'estar a gust".

Stay Homas tanca així l'etapa amb el seu segell anterior amb el qual han aconseguit dos discos d'or gràcies a les cançons The Bright Side amb Oques Grasses i Volveré a Empezar amb Nil Moliner.

Sobre el nou single, el trio barceloní ha explicat que tot i que tothom sempre va molt estressat, sempre "hi ha aquells dos o tres minuts en què deixes la ment en blanc i et dediques a la contemplació". No vull baixar canta a aquesta epifania a la qual demanen cinc minuts més per continuar gaudint-la.

[noticia]222006[/noticia]