Una nova lliga esportiva s'està forjant al nostre país. Diverses curses de canicròs uniran esforços per impulsar el primer Campionat Català Popular de Canicròs, un circuit que aplegarà diverses curses al llarg de la temporada amb l'objectiu de teixir lligams i promocionar la pràctica d'aquest esport.
La proposta s'ha començat a difondre aquest mes de juliol i l'organització ja ha confirmat la participació de quatre curses a la primera edició del circuit. Són el Canicròs de Viladrau, el Canicròs d'El Figueró, el Canicròs del Collsacabra i el Canicròs de Caldes de Malavella.
Totes les curses són força recents i confirmen l'auge d'un esport que també comença a comptar amb algunes competicions territorials i que porta a gossos i corredors per corriols i senders de muntanya on es combinen trams ràpids amb alguns desnivells durant el recorregut de les curses.
Els promotors de la iniciativa estan difonent les característiques de la lliga, les curses i els patrocinadors a través d'una pàgina de facebook on podreu estar informats de totes les novetats del primer Campionat de Catalunya Popular de Canicròs.
Neix el Campionat Català Popular de Canicròs
L'organització confirma les primeres proves d'una lliga que s'estrenarà a la tardor
Ara a portada
Publicat el 26 de juliol de 2019 a les 09:10
Et pot interessar
-
Esports El Madrid també cau als tribunals: arxiven els suposats insults racistes contra Vinícius al Clàssic
-
Esports Dos detinguts en la celebració del Barça a Canaletes
-
Esports El moment de la vergonya: així va intentar Rüdiger agredir l'àrbitre de la Copa del Rei
-
Esports Missatge contundent de Gerard Piqué en acabar la final de la Copa del Rei